måndag, mars 13, 2006

HUSET KOMMER I MORGON

I morgon kommer huset.
Tänker först på det som en gäst som ska komma och gå hem sen samma dag , men va tusan , DENNA kommer inte försvinna frivilligt ha ha ha;o)

-En tanke är just undrar hur länge detta hus kommer finnas?
-Undrar vilka som ska bo där då vi inte finns längre?
Sista chansen att se denna utsikten från ytterdörren och trappen:
Klicka på den så blir bilden större.
Foto av Ankie på trappenMår urk i magen igen, men detta är nog ändå nervositet.
Har kokt vatten nu, för NU måste jag tvätta mig och sen diska.
Vem vet vilka som vill in hit i morgona?
Kan ju vara både nyfikna besökare och jobbargubbar kanske?

Kamerabatterierna måste laddas, för det går undan då de väl börjar att lyfta av husdelarna har det sagts oss.

I går försökte jag göra en sida med husbygget men det gick åt fanders.
Problemet är att jag vill göra tumnagelbilder med hjälp av nåt program och sen ladda upp allt med ftp=både de stora filerna och de små bilderna.

Orkar inte göra detta manuellt, eftersom jag inte kan vänta medans typ 1 mb tragglar sig iväg genom servern..pu! sånt litet tålamod jag har.

M och R är och spelar bowling+hämtar en kärra att dra skräp till soptippen på+hämtar dunkar med vatten.
I går försökte vi med ett element, värma upp rören , men si det gick inte det heller;-/
Mamma rapporterade att det är kyla på ingång igen och 2 dagar ska vara varma i slutet av veckan, då men åter igen kallt därefter.

Är liiiite orolig att vi inte har vatten i stora nya huset heller, eftersom det inte går att gräva ner de nya ledningarna förrens tjälen har släppt....hm....

Nu vrålar magen av hunger igen och jag har inget att äta. Rätt åt mig.
Bara jag inte svimmar så som jag närpå gjorde i går.

Det började brumma så där äckligt som det bara gjort en gång förut i huvudet på mig och det var då jag skulle dö i chock av blodförlust.

Blev fan skiträdd och ändrade på läget jag låg med huvudet på kudden och andades lugnt och gjorde lite självhypnos och då stillnade brummet.

Tänk om man skulle dö precis nu också:-(

Nä jag måste äta nåt..Kanske finns det glass...
see ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida