fredag, mars 10, 2006

Ingen rolig dag

Mår gammal trampad kackerlacka
på mitten i magen typ.:-(
Har blivit nåt så enormt tjock om magen så den pressar och kväver mig, för att inte tala om bysten och mina bh:ar som klämmer ihjäl mig snart.
Går jag utan bh så får jag ju hängpattar och det är inte fint.
Skitsamma för jag ska ändå operera bort dom nästan 100% om jag själv får välja.

I dag har M åkt fram å tebax till stan för att faxa in en räkning som brevbäraren kom för sent med till vår brevlåda, eller om den kanske legat i fel brevlåda?
Sånt är vanskligt då man bygger hus=att alla räkningar kan komma bort på så många olika sätt:-/

I morgon ska dom på en rolig fest också.
Jag är som vanligt ett ruttet lik som inget orkar.
Är livet slut nu vid 46 års ålder ?
Man kan fan undra.

När jag blir renbadad och får utrymme att röra mig på igen så hoppas jag verkligen att jag lägger av med detta dekadenta beteendet . Annars blir det pisk.

Min dags lista..bläää:
Mår?Inte bra=magsyra,bubblor, kvävd av min stora jävla fettomage.
Värk?Ja en kniv i ryggen och nervkläm i bakre arselskinkan å neråt.
Trötthet?Vill vara trött så jag kan sova bort detta illamåendet.
Gör?Funderar över varför jag har krämpor och olust i hela mig? Var 3:e dag cirkus.
Musik?Fortfarande klisterångest och stökigt och är yr och hittar ingenting.
Mat?Våfflor med vispgrädde och sylt+kött och grönsakssoppa. Magen dog.
Senast kaffe?Inte en sådan här dag tyvärr.
Senast Te?Förr-Förra veckan=nervlugnande ,kanelsmak.
Humör?Svårt missnöjd med äckelmåendet-
Får mig att garva?Nislons blogg nyss.:-)
Får mig allvarlig?Att tänka på mig själv och vilken tunnis jag är som inte tål plågor.
Vaknade?10.30
Promenad?Såg på vänner..va sa du? Nä asså jag..ha ha..nej jag har inte gått.
FrukostFil med kalaspuffar och falukorvsmacka-limpa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida