onsdag, mars 08, 2006

Dåsig dag

[edit 2 sekunder senare]Begriper inte varför tabellen flytter ner sig hela 3 decimeter på sidan?????? Morr grrr:-( Man får ta html-koden och klistra in i compose-läge istället och sen trycka på *edit html* Hur jävla ologiskt som helst ju[slut edit.]
Denna dagen är såsig & dåsig.Är spänd då dagen närmar sig då ett mastodont-hus ska resa sig inför våra blickar, bara 2-3 meter ifrån trappen, vid utgången.
Mår?Bra psykistk, dåligt fysiskt, med illamående, lite förkyln och klister.
Värk? Nej! Det blir ju typ 20 grader kallt nu.
Trötthet?Ja så pass att jag inte orkar surfa eller läsa ens.
Gör?Slökollar på vännerserien år 3 , men måste blunda 80% av tiden.
Musik?Ingen musik då tv:n är på i samma lilla rum
Mat?I morse falukor och ägg-limpmackor+ juice. Sen middag =spagetti, grönsaker, hamburkare.
Senast kaffe?Magen har inte velat ha kaffe i dag tyvärr.
Senast Te?Förra veckan=nervlugnande ,kanelsmak.
Humör?Lite neråt, mest neutral.
Får mig att garva?Det lilla jag sett av vänner, tv-serien alltså.
Får mig allvarlig?Lite orolig för en sak jag inte kan berätta.
Vaknade?Kl 11.30
Promenad?Nej & inte senaste heller, kom jag ut.
FrukostSe punkten om mat.
Har inte nåt att skriva om mer.Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida