lördag, mars 04, 2006

paranormalt

Senaste dygnet har vi talat om paranormala ting och kameror och jag har lärt mig en ny sak=Orbcopyright Ankie
Orkar inte länka just nu men har en sida med mängder av foton på s.k orber.
-Har ni hört talas om såna, eller rentav sett sådana?
Kolla er fotosamling.
Scary!!!!!
Men säkert är det bara damm eller nån partikel som förklaras av de fysiska lagarna..suckar..Vill att det ska spöka rejält jag, men inte så jag blir rädd och ja hoppsan det blir jag ju ganska lätt.
;o))

Som alla vet så är jag en typ av häxa som bara tror på sånt jag vet och inget annat.
& förstår att jag intet vet i alla fall.
;-)
Håller inte koll på wicca eller nåt och vet därmed ganska lite överhuvudtaget om sånt som de har på tv, med plasma och sånt.

I går kom jag att tänka på en till övernatrulig, än så länge, sak som hänt i mitt liv och som jag glömt att skriva ner på min ::Ockulta sida::

Ska leta i vår mejlinglista efter den storyn som jag tror jag skrev ner då det hände eller en tid efteråt måste det varit därför att då jag gick på komvux 1995-1998 så hade jag inte varit ute på internet ännu.
Måste fråga mamma vilket år min kusin dog, för det har med hans våldsamma död att göra nämligen.:-/

Nu ska jag äta potatis och purjosoppa med drypande feta vitlöksbröd.

Återkommer !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida