måndag, mars 06, 2006

Bloggens utseende

Försöker ju sätta in en tabell men fanstyget ramlar ju 7 meter ner..grrr morrr!
Nu tror jag att det gick , sa flickan..Humpf!;-)

Mår?Bra som fan!
Värk?Bara svullen och lite domnad.
Trötthet?Pigg som en mört
Gör?Sitter och gör koden för tabellen med frågor.
Musik?Ska sätta på Enya ,då M vaknar=skiva från Andrea på klockantio.org
Mat?Varma mackor med ost+ saft.
Senast kaffe?Precis nu, slörp!
Senast Te?Förra veckan=nervlugnande ,kanelsmak.
Humör?Glad som en lärka!
Får mig att garva?Väntar på att Red eller nån warrior, eller nätvän ska uppa!
Får mig allvarlig?Läste i aftonbladet om 3 barn som vuxna svikit till döds:-(
Vaknade?Kl 7.30
Promenad?Nej , men kanske kanske idag , strax.
FrukostSe punkten om mat.

Japp!Har ändrat igen.Mest därför att det är så sabla enkelt.Har sparat bilderna i en mapp och sen tar jag bara in dem i psp och ritar å kladdar nytt och sparar bilderna med samma namn och laddar sen upp det till mitt webhotell därifrån jag länkar i koden här på blogger.:-)
Har gjort en tabell som jag ska försöka att ha här varenda dag överst , där jag kan fylla i vad jag gör och hur jag mår.Borde lagt till en cell där det står=*utetemperatur* Kanske?Ja ja..Orka!?;-)
Faktum är att det gör en anings mer ont i händerna nu än då jag fyllde i svaret på hur mkt värk jag har.:-/Får det av att hålla på och klippa och klistra in koder.Spänner mig också så jag inte kan se tabellkod nåt vidare och jag skriver in på fel ställen.
Gud ett sånt intressat inlägg va?Slutar innan det blir katastrof.Återkommer kanske......

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida