fredag, december 16, 2005

Stora företaget gav mig rätt

Detta är inte kul.
Skrev igen låååååååååååååångt.
Kom åt nån knapp till vänster med mitt sladdriga lillfinger och vops försvann hela skiten:-(((((((

Jag som skrivit noga om hur jag mår och om företaget och om bildförvaring.
Men jag skriver ju så mycket enklare i denna editorn än nån annanstans så jag vill ju skriva här. Alltså det har med mina överaktivt känsliga fingrar att göra.

Jag glömde att kopiera.
Man kan inte ångra sig eller backa bakåt då det direkt kommer upp en sida där det står att sidan inte gäller längre...Skiiiiit:-(((

Kort då da=
Jag har ingen värk, har haft värk i hela kroppen och en övermäktig trötthet så nu har jag sovit i 50 timmar och för stunden mår jag utmärkt.

Företaget ringde mig och gav mig rätt och jag får pengarna tillbaka.
Avslöjar inte vilka de är då de kan få det jobbigt i såna fall.
De är i storleksordningen som telia och posten kan jag avslöja så det känns skönt att de tog sitt förnuft till fånga till slut.

Om ni behöver nånstans att länka bilder in i era bloggar, hemsidor, forum osv så ska ni kika i högerkanten på bannern där det stor FILE LODGE.....Man får hela 500MB plats för bilder, foton, filer GRATIS.
Man får kika på lite reklam ungefär som när man använder yahoo.
Fördelen med det här stället är att dom ger en hela länken till bilden, filen så man bara behöver kopiera och klistra in i sin blogg.
Gratis filförvaring av hög klass tycker jag.

I morgon ska vi på kalas hos min mamma som fyller 79 år.
Hon har lagat en smaskig gryta..*dregel*
Ska bli så roligt att träffas allihop, syrran med familj också.
Vi ska även ses den 21:a och på julafton.
Det är detta jag laddat för och i går fixade M duchen i köket med slang och det gick ju urbra att ducha i vasken och man kom åt mycket bättre och blev mycket renare, avspolad.
Man fick slänga upp ett ben i taget och ducha av och sen överkroppen.
Det finns ju såna här lägenheter som bara har en toastol med duchslang och klarar dom sig som bor där så ska väl vi härda ut en vinter till va?
:-)
Just i dag känns det inte som vi skulle behöva nån hemhjälp.
M har lagat urgod mat. Potatisgratäng och fläskotletter...
Han har hängt tvätt och diskat diskmaskin 2 ggr.
Handlat mat efter en lapp som jag skrivit.
Jag klarar att skriva upp nu då vi har ett block med stark magnet som hänger på kylskåpet samt penna som vilar på blocket.
:-)
Jag själv har sovit, sovit, sovit.

Kanske vi klarar oss med smärre anordningar av små såna här minneshjälpmedel sen efter min utredning?
Vet inte.
Vet inte ens om det är fel att leva som vi gör då jag är van med en mamma som var hemmafru på 60-talet och där hemmet sken av puts och skurmedel och var sak stod alltid på sin plats.

-Kanske är det inte fel att gå på smutsig tvätt som ligger på golvet och att vara lite skitig av sig?
Int vet jag.

Blev full i garv då jag tänkte på detta och sen på hur kvinnor och en del män sliter för att hela tiden plocka upp och undan och skrua och feja, samtidigt som de ska vara perfekta på sina heltidsjobb.
-Det kanske inte är nödvändigt vänner.
Det kanske är vi som är en bra framtida förebild med normer där man faktiskt kan skita i att göra 80% av allt detta?
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan december 17, 2005 3:52 em , Anonymous Anonym sa...

Kul att det gick vägen på ett positivt sätt för dig.
Hoppas ni får det trevlig på middagen idag.
Kramizar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida