fredag, december 23, 2005

Pigg i dag!

Vaknade helt utsövd kl 9 och gick upp och gjorde en ordentlig frukost med ägg, leverpastejs-mackor, te och kaffe.

I går var jag tveksam till om jag skulle orka laga julmat, men i dag känns det som att jag kan griljera en skinka och göra en janssons frestelse att ta med till min syster på julafton.:-)

Ingen särkilt värk nånstans i kroppen just nu.
Underbart!!!
:-)
Sneglar lite på animalplanet samtidigt som jag fixar med bloggkonton på blogtown som förut hette bioblog.
Hittade trevlig hemsida med div& css-mallar för just den bloggen.

I går kväll fick jag ligga och försöka tänka igenom allt som sades på första mötet med läkaren på neuropsykiatriska enheten på Karolinska.
Var för trött så jag somnade faktiskt ovaggad även om jag inte hade tänkt mig att lägga mig precis då.:-))
FÅ är dom kvällar jag kan somna så lätt och sen vakna tidigt som i dag.

Nu ska jag på återbesök den 16 januari så jag har tid på mig att fylla i alla frågeformulären jag fick med mig hem.
Lustig han var läkaren som gav mig ett *komma i håg att göra papper.*
& frågade noggrannt exkat vad och hur jag skulle göra för att hålla reda på det pappret och jag berättade att jag klämde ner det i handväskan och där ska det få ligga tills jag behöver det.
Men han var inte lika noga med alla de här pappren i den stora luntan??
He he och mkt riktigt glömde jag vart dom var och blev så snopen då jag hittade dem bland Mickes födelesdagspaket som han fick av mamma i går.
:-))
Vet ärligt talat inte hur fasen jag ska förvara dem så att dom inte försvinner eller delar av dem.
Tror jag låter dem ligga kvar i den kassen med gamla aftonbladet vid min säng.
Lika bra det.

Vi slarvar bort alla viktiga papper i den här familjen nämligen.
Nu är det t.ex husritningen som är borta.
Jäääklar säger jag bara eftersom om vi inte hittar den kan det stå oss dyrt då en ny ritning måste göras på plats här:-/

Nä nu känner jag smärtor i händerna i alla fall, så jag avrundar här.
Om min utredning står att läsa i gårddagens inlägg.
Ni har en länk i högerkanten där det står~~TILL SENASTE INLÄGGEN~
Klicka där så kommer ni dit.
Ha det bäst!

1 kommentarer:

Klockan december 24, 2005 2:17 fm , Anonymous Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År
Ha det så gott

Kram Eva

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida