onsdag, december 21, 2005

Mycket sjuk i går

Hej! Är kvar här i röran på landet.
Vi får lov att åka härifrån då jag blev jättesjuk i går.
Somnade inte då jag inte hade sömnpillren och fick otroligt läskig kramp och oro i hela mig:-((((
M åkte till apoteket åt mig och jag tog dubbeldos och blev antagligen förgiftad och låg sen och snurrade i sängen med en hemskt elektrisk otäck känsla i kroppen och all saliv försvann och jag fick gå upp helt drogad för att dricka vatten hela tiden.
Somnade tillslut och vaknade i samma tillstånd nu i morse kl 5.
Tog då inte min levaxin i skräck att det är dom som ger mig så hög puls att jag hör hjärtslagen och känner hur det bultar hårt från kroppspulsådern och halsådern och vid nyckelbenen.
Mådde jätteilla men spydde inte.
Det kröp i benen och när mina värktabletter tog och den här antideppmedicinen som är lugnande så gick det ÄNTLIGEN över och nu sitter jag här helt paralyserad av skräck för att detta ska komma tillbaka senare i dag:-(((((

OM det inte vänt hade jag inte klarat besöket på Karolinska i dag.
Hela familjen är påverkad och R orkade inte gå på avslutningen i skolan i dag då han är lite förkyld och har ont i kroppen sen han gick närmare 1 mil hem i går för att bussarna inte gick , bärandes på sin aptunga ryggsäck med massa böcker och saker och gympakläder i.

Vet inte om de haft ett så här svårt fall på Karolinska förut så jag är jätterädd nu att de inte förstår hur jag mår och följderna därav.
Behöver nån form av aktutinsats.
Orkar inte bära ansvar för nånting längre och önskar jag hade några pigga släktinar, vänner som kunde vara här och hålla handen, men vi är ensamma och jag klarar inte av att nya människor kommer hit.
Vill ha dom jag litar på och har känt i hela mitt liv nära mig, men dom är borta:-(
Mamma är gammal och kan ju inte komma hit och hjälpa till och syrran har typ 4 heltidssysselsättningar.
Mina bästa vänner är för långt bort i från mig.
Det är så svårt!!!!!!!!!!:-(

M har somnat här på soffan direkt då han kom hem.
Han får bära och slita och göra allt han kan stackarn.
Han har burit in säkert 1 ton vatten och fått gått på hal mark i kolmörkret för att bära in allt och han fick även gå och pumpa i vår gamla oanvända pump här på området för att få vatten då själva pumphuset är låst på grund av busungar.:-(((((

I dag packar jag bara medicinerna och klär mig och åker i väg.
Skiter i allt annat.
Julklappar är inte att tänka på.
Är livrädd att åka taxi men måste väl ta en taxi hem till lägenheten då jag inga benmuskler har och jag ramlar hur lätt som helst då det är halt.
Vi får väl ge bort pengar i kuvert om vi inte hinner handla innan julafton.
Julpynta??? Tillåt mig småle.
Önskar alla jag inte hann med att hälsa på i går en riktigt god jul och ett gott nytt år!!Over and out!

2 kommentarer:

Klockan december 21, 2005 4:56 em , Anonymous Anonym sa...

Har tänk på dig idag. Hoppas besöket gick bra.

Kramis!

 
Klockan december 21, 2005 7:36 em , Anonymous Anonym sa...

Ujjamej...
Nu blir jag orolad! Hoppas verkligen att du kom iväg till Karolinska och att det känns bättre nu. Är med dig i tanken, vännen. Alltid!

Ha en myspysjul med familjen. Julklappar är för barn och mesar! Det är sammanhållning och att man umgås som räknas!

*bamsekram*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida