söndag, december 18, 2005

om vatten som frusit2:a inlägget i dag

Gjord av Åsas grafik Gjord av Åsas grafik
Gjord av Åsas grafik3 Törstiga människor ser ni här.
Vattnet har FRUSIT---igen.:-(
Vet inte vad man ska göra åt eländet?
Ligga och krama rören?
Men dom är ju 80 meter långa och nergrävda nästan överallt i backen som lutar kraftigt här.
M har inte klarat att hälla sand hela vägen då det är så att skottkärran blir onödigt tung då den lutar och man måste hålla emot för att inte ramla med hela härligheten.
Han har dock hällt i sand och täkt över där vi trodde att rören frös.
Nix pix..inte var det rätt ställen.
Nu misstänker vi att det är under huset där slangarna är nakna som det fryser.
Vår värmeslinga verkar heller inte fungera då den känns nästan kall.

Jag blir tokig.
Hur ska jag kunna utredas om jag inte ens får tvätta mig ren i slasken innan vi åker?
M vill inte gå till grannarna då han är så blyg och jag sitter här oklädd och inte fan hittar vi telefonummren heller till grannarna så man kan ringa och fråga.
Jävla skit!

Man lever som en familj på 1200-talet och i vanliga fall tycker jag om såna här utmaningar, men inte sen jag fick ångest tyvärr.
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida