lördag, december 24, 2005

Julaftons morgon

Ja! Här sitter man nyvaken och funderar och stirrar ut över ett rum fyllt med kastade grejer och brokiga kläder på en felplacerad tvättställning.
Har i alla fall prytt spegeln med glitter , men det gjordes redan kring 1:a advent iofs.

Har några arbetsuppgifter i dag=
-Så in paket
-& göra Janssons
-Tvätta mig.
-Griljera skinkan.

I går åkte vi för att handla julklappar och det gick riktigt bra.

Höll bara på att slå ihjäl mig på ishala stentrappen här.
M hämtade mina broddar i bilen och då jag fått på mig dem kunde jag gå igen, men då satte stans magvärk i gång så stark att jag vrålade rakt ut av smärta.

Rusade in på toan i centrum och efter det så släppte värken.
Dock glömde jag broddarna på handfatet där eftersom jag hade så mkt att hålla reda på , som att toapappret var slut, nån kom in genom dörren utanför och jag kan inte sortera intryck och då glömmer jag ofta saker tyvärr:-(

Skulle behövt de här broddarna för jag ska ge mig faaen på att komma ut nu då det återigen blivit ljusare ute.
Måste röra på mig.
Det gäller livet känner jag.


Försökte titta på tv och varva ner i går för att kunna sova, men sonen blir som förbytt varje jul och tokpratar HÖGT och fort och lite osammanhängande eftersom han blir så upp i varv då det är julafton dagen efter och ja detta med att vänta på julklappar fick honom t.o.m att spy förr om åren.

Somnade och sov lika gott som natten innan.
Kanske kanske höjningen av detta seroxat-medlet ändå börjar hjälpa mig nu?
Jag menar. Jag har ju varit igång hela 2 dagar på kort tid.
En dålig dag emellan bara ju.

Nu ska jag griljera skinkan så vi kan äta av den och kika på KarlBertil Ollson jul.
Ni missar väl inte det programmet på julafton va?
;-)
Jag känner igen mig i det han jobbar med=kasta paket i säckar på posten.
:-))
God jul!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida