fredag, november 25, 2005

Någr ord till

made by me
Har hittat ett skitbra ställe att ladda upp bilder och ha här i bloggen.
Nu ska jag testa det och så återkommer jag och talar om i fall det är bra eller inte.
Jag tycker det är bra om jag kan förvara bloggfoton/bloggbilder på ett ställe och sen bara dom bilder som hör till själva hemsidan/hemsidorna på mitt eget webhotell.
Det blir inte en sån lång rad med filer då att hålla reda på då jag ska ladda upp och skriva över filer.
Mår faktiskte ännu bättre än för bara en liten stund sen.
Medicinerna tar rejält.

Är dock ledsen för att jag jämt ska göra mig osams med folk.
Nu vet jag ju inte om jag är osams men ändå.
Also made by me
Är jag det tror ni?
Men.
Hur vågar jag fråga då jag inte vill ha det svaret...he he..iiiiii...oooo...aaaa...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida