onsdag, november 23, 2005

Inlägg nr samma dag 23 November

Hej igen!
Jag tycks ha blivit sjuk.
Flera leder på fingrarna har svullnat upp, samt nacken är jättestel och värker och även ländryggen värker och är varm.
Jag brukar kunna få värk just nertill i ryggen då jag har feber.

Har inte kunnat sitta vid datorn ens.
Fick så starka sura uppstötningar som inte gick bort ens med såna här
novalocid tabletter. Hittade till slut novalocod som hjälpte mycket bättre.
Men det är så hemskt då man vaknar mitt i natten av att nästan kvävas av surisar som runnit ner i luftrören.:-(

Är jag så här dålig kan jag inte sitta vid datorn.
Nu sitter jag här efter 3:e omgången med värktabletter och jag tror snart dom går ur kroppen igen så jag måste sluta.
Ses kanske om några dagar då.
Kram!

4 kommentarer:

Klockan november 23, 2005 6:07 em , Anonymous Anonym sa...

Aj, aj!
Krya på dig gumman!

*Kramar om på avstånd!*

 
Klockan november 23, 2005 6:17 em , Anonymous Anonym sa...

Usch låter riktigt läskigt isch! Krya på dig vännen, hoppas det fort går över!! Kramisar

 
Klockan november 23, 2005 7:20 em , Anonymous Anonym sa...

Ajdå!
Du får vila dig och ta hand om dig!
Krya på dig snart igen!

Kram Caroline

 
Klockan november 24, 2005 10:22 fm , Anonymous Anonym sa...

Krya på dig, vännen!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida