torsdag, november 17, 2005

Ångrar det jag skrev

..I går om att ingen besöker mig.
Det är ju faktiskt flera som gör det och dessutom människor som jag tycker vääldigt mycket om.
:-)
Då kan ju faktiskt andra bli lika nojjiga som mig då jag inte besöker dem på ett tag, men si det tänkte inte lilla ego-plankie på i går då hon skrev av sig.

Sitter med ganska jobbig värk i fingrarna efter att ha ritat med ritplattans penna.
Tyvärr är det så att jag får samma kramp i fingrarna av den pennan som av vanliga pennor:-(
Det blir så att jag får rita detaljer som ögon och näsa och sånt med den och sen får det bli musen i alla fall.
Där är min hand öppen då jag håller i musen och ritar och det gör inte så ont.
Det är mer pincettgreppet som är svårt för mig.

Har nu varit vaken hela natten och ska vara vaken hela dagen för att hamna rätt igen.

Sonen vägrade köpa kaffe i dag därför att han tycker jag ska gå till Ica som ligger ca 2½ kilometer härifrån.
:-)
Okej okej!
Jag kanske gör det.
Om jag inte får fika nu då jag inte röker så kommer jag att kola vippen.
:-)

Måste fråga er om en grej ang katten.
Han står ibland helt stilla och ser ut som om han ska spy.
Det är jag ju van vid att katter gör då och då, men han ska inte spy utan har ett slags andningsljud för sig.
Det väser liksom och han verkar inte må helt bra då han gör så.
Jag såg en gång tigrar eller om det var lejon på animal planet som gjorde exakt så och det hade nåt att göra med att de hälsade på varann tror jag.
-Men gör verkligen huskatter likadant?
Vet någon???

Nu ska jag försöka vila en stund och sen ut i köket och röja.
See ya!

1 kommentarer:

Klockan november 17, 2005 3:00 em , Anonymous Anonym sa...

Ha ha jag kanske överdrev febern lite va nog bara 79 grader. :)
Bra att jag får dig att fnissa det är läkande sägs det. Ibland när syrran och jag träffas garvar vi så tårarna rinner och magen värker då kommer det alltid ett gott skratt förlänger livet shit jag kommer bli runt 1000 år. Jag måste börja uppfinna en fungerande rynkkräm snabbt.
Va synd att man inte kan skicka över en tallrik mat skulle jag kunna pytsa över lite till dig nät du blir sucktad.
Jag har också en sån där ritplatta inkopplad och allt men jag använder den knappt. Dumt ju kul när man väl tar sig i kragen.
Skriv det du känner för Anki och som jag nyss läste "Ångra bara det du inte gjort" Mig slipper du inte så lätt på din sida. Jag är lite ojämn i mitt dagboksresande bara men bara ett mail bort. :D
Kram och tack för titten och skriveriet.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida