tisdag, november 22, 2005

Läkarbesök

I dag ska jag till husläkaren kl 15.15.
Är så himla nervös,men ska egentligen bara ta blodtrycket och få recept utskrivna.
När jag ringde så frågade läkerskan hur jag mår och då var jag ju tvungen att säga att det inte är bra.
Berättade att jag ökat dosen cipramil till det dubbla då jag fått fruktansvärda ångestattacker med svarta tankar.

Ja så om hon frågar nu så måste jag ju berätta hur det är ställt med mig.
Men jag vågar inte riktigt då jag fått för mig att sån som jag blivit finns det ingen annan på hela jordklotet som blivit före mig:-(
Har inte nånsin läst eller hört om någon som är som jag beter mig nu och sen en längre tid tillbaka.
Vill inte rabbla alla symptomen här i öppna bloggen så jag tar väl en vända och skriver igen i den låsta dagboken.

Har ni sett att jag flyttat på den låsta delen så att den nu öppnar sig direkt på sidan därinne?
Ja man måste förstås logga in först.
;-)

Det är nog inte lyckat att ha sån här inloggning som jag haft en tid på gästboken därför att häromdagen fick jag ett mejl från en besökare som lät lite ledsen över att hon inte hade fått lösenord.
Hon hade ju missat att både användarnamn och lösen står uppskrivet på en bild mitt framför näsan på alla.
Jag mejlade och förklarade varför.
Har föressten inte sett röken av nåt spam sen jag införde detta.

Men jag älskar att få gästboksinlägg så detta känns nu väldigt trist.

Har en annan gästbok via webhotellet som har spam-skydd osv så jag får väl ta tillbaka den gästboken, men jag gillar ju den jag har nu eftersom jag har tillgång till alla koder och kan lägga in den inom ramen på hemsidan.

Även webhotellets gästbok har jag tillgång till filerna, men dom är så avancerade att jag inte hittar var jag ska skriva in detta med php-include nånstans.

Nu är M ledig i 2 veckor till och det känns i alla fall helt underbart.
Önskar bara att jag kunde må bättre så familjen har nån nytta av mig.

I går tog jag kort på katten, men jag får inte in kamerasladden så jag väntar lite med att visa er de fotona.
Han är så underbart söt och i går skuttande han fram till mig här vid datorn i vardagsrummet då jag lockade på han.
Pälsen är sagolikt fin på honom och nu har han massa päls nertill på benen och tassarna också och det är så sött tycker jag.
Han spinner också jättehögt.
Vår förra katt han måste man känna på magen att det vibrerade för det hördes inget nästan då han spann.

De är så olika i temprament och sätt och det är cookt tycker jag att katter är såna enorma personligheter.
:-)

Nu är jag kaffesugen men hittar inget kaffe.
Måste sluta skriva i alla fall.
Ses!

3 kommentarer:

Klockan november 22, 2005 9:56 fm , Anonymous Anonym sa...

Lycka till hos doktorn idag Ankie.
Tack förresten för ditt mess i min gbook. Ja, det har nog varit för mycket av allt den sista tiden och en hel del annat jag måste ta itu med när det gäller mitt liv..
Tror musten sögs ur mig. Orkar inte ligga kvar i sängen så nu har jag pallrat mig upp. Attaraxen gjorde mig så slö så jag orkade inget alls mer än att sova.
Kämpar på...
Lycka till idag.
Kram från Nina

 
Klockan november 22, 2005 5:44 em , Anonymous Anonym sa...

Kul att katten trivs så bra hos dig! Spinnandet är mysigt att lyssna till, tycker jag....*ler*
Hoppas du får ordning på gästboken , så den funkar som du vill!

Kram Caroline

 
Klockan november 22, 2005 6:27 em , Anonymous Anonym sa...

Japp!
Satt länge och gjorde svenska ord (4- 5 bokstäver) till mitt antispamfilter. Tanken var att det skall vara ännu svårare för robotar att hitta dit!
Hittills har jag lyckats!

*Kramis!*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida