måndag, november 07, 2005

Mejlar in ett inlägg på försök..

Måste bara berätta att mejlingen tydligen inte funkar.Utan det sparas bara som draft..bläää
Hej!
Är arg som en nyrakad bålgeting (tack Hamp för det uttrycket bland många fler som jag lärt mig via dig;)
 
Min adhd uttrycker sig på så vis bl.a att jag tänder på alla 8 cylindrar i vissa "delikata" situationer.
Jag som nyligen trodde att cipramil tagit kål på de värsta reaktionerna upptäcker då och då att det har dom inte alls.
Inte i alla situationer.
 
1 situation (nu får ni ett helt gratis tips på hur man kan reta upp mig). Nån anklagar, misstänker mig för ogentligheter.
Då går jag tydligen igång.
Impulsen jag får är enorm. Som en orkan.
Jag går ur forum, mejlinglistor med dunder och brak.
Det slår aldrig fel.
Jag ska tydligen göra nåt för att kunna handskas med det innre trycket, hur pinsam jag än framstår.
Ska bara borsta ur skiten innifrån genom att agera på vilket sätt som ligger närmaste tillhands=0fta deleteknappen på datorn då.
 
 
Det hände för ca 20 minuter sen, en sak och fortfarande slår mitt hjärta i turbofart
och all saliv är borta och jag biter i hop käkarna så det gör ont:-(
 
Har ju lovat mig själv av omtanke till min familj att jag ska undvika alla typer av situationer där mitt blodtryck höjs till de här nivåerna
och jag får gå ur forum, sluta kommenterar i bloggar där diskussioner handlar om orättvisa antaganden (jag blir lika galen om det gäller andra nämligen likväl som mig själv )
och jag kan tydligen inte heller leta efter spammande idioter i gästböcker heller utan att må apdåligt.
 
Är väldigt väldigt väääldigt glad för att ni tog er tid att svara på frågan om det dyker upp reklam på min hemsida då ni besöker den.
Tackar det allra hjärtligaste och varmaste!!!!!!!!!!!!
 
Nu har jag tagit alla mediciner i en stor hög.
 
I kväll lockade jag in missen för han satt på vårt tak och försökte komma in genom vädringsfönstret och jamade hjärtskärande.
Han behövde bara komma in och hälsa och få torka av sig sin regndränkta päls på mina nakna ben..burrrr..:o))
Han är så jääääääääävla söööööööööööööööööööt!
Men bits och småskraj.
Jag ska allt tämja honom jag.
Har räknat ut att han kan få värma sig vid brasan om vi stänger sovrumsdörrarna och lägger ett lakan i soffan och så kan vi kalltorka av golven och jag kan ta astmasprej och allergipiller och sonen också.
:-)
 
Jag är totalt kär i katter.
Behöver inga vänner om jag bara får vistas i katters närvaro i stället.
 
Over and out...kram!
Visit:
Magiska visioner
http://tawanda.net
~"Varje människas frihet är oändlig tills den stöter på en annan människas lika stora frihet."~

1 kommentarer:

Klockan november 07, 2005 1:49 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej gumman :) Tack för tipset på hotell har hört att dom ska vara bra. Jag har inte 99:- och som det verkar så funkar det just nu. Hur länge vete...katten men jag får väl säga peppar peppar och ta i trä.
Nu ska jag uppdatera mig lite sen ska jag försöka sova. Är lite deppig för min lilla pippi dog under kvällen. Det är så tyst här nu. :(
Kram på dig.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida