onsdag, november 16, 2005

Ritplatta wacom

Tjenixen!
Har inget speciellt att skriva om.
Har fått köpa en sån här Wacom ritplatta på Tradera.
Tjände väl kanske max en 5:a på det köpet, men jag fick grejorna blixtsnabbt
i brevlådan här.
:-)
Har handlat av den snubben förut och då fick vi ett antivirusprogram jättebilligt så det jämnar väl ut sig.

Har diskuterat vänskap och svikna vänskaper i allmänna ordalag med sambon.
Önskar att jag vore som honom som bara krasst konstaterar att när nån är otrevlig och elak emot en så är det ingen vän och då behöver man aldrig mer tänka på den.
Han blir inte ett skit ledsen.

Jag försökte förklara för honom att när man mist vänner så kan det upplevas värre än när någon anhörig dött t.o.m.
Det pratades om det på radion och det har mamma berättat för mig.
Har ju egen erfarenhet vad det gäller att mista vänner och jag reagerar STARKT med smärtsam sorg över de flesta ex vännerna.
Saknar dem och drömmer om dem på nätterna att vi är sams och kramar om varann, drömmer jag då.

M tycker detta är helt onödigt.
De var ju inga vänner säger han om och om igen som svar på mina ord om att det är hemskt att missta sig på folk som man hunnit känna mycket för och som helt plötsligt får spelet och sticker knivar i ryggen på en.

Men M är ju autistisk så han har nog aldrig heller skapat såna band till andra människor så att han behövt uppleva att de sviker iofs.

Nu tar min sömnmedicin så hårt att jag inte orkar skriva mer.
Har i alla fall testat ritplattan och den är skitrolig att jobba med.
:-)
See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida