söndag, november 13, 2005

Felaktigheter i bloggen

2:inlägget i dag.
Är asförbannad här.
Skulle lägga in en länkeffekt och bättre färg så man ser
vad som är länkar och icke.
DÅ FÖRSVANN HELA JÄMRA BLOGGEN????
Jag lovar att jag inte gjorde nåt som helst fel.:-(
Nu är hela min blogg fel på olika ställen och länkar är t.ex ofullständiga.
Det kommer ta tid att ändra så ha tålamod.
Jag har jobbat och filat länge och väl för att få det som jag vill, och
måste nu börja om från 0....gud så himla jobbigt.
Sonen bad mig sluta låta.
Jag har låtit ARG.
Han brukar aldrig bry sig så då förstår ni HUR arg jag blev.
Känner att jag måste ta nåt lugnande.
Hela dagen havererar då jag var helt kolugn innan och fokuserad på det jobb jag hade framför mig.
Nu är allting förstört.
Känner mig så låg och så jäkla patetisk som inte håller för motståndet.
Ajöööö på ett tag.

1 kommentarer:

Klockan november 14, 2005 3:05 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej hopp Ankie!
ZombieNina som är inne och uppar sig. Har tryckt i mig atarax hela veckan.. blir så trött av dom. Har varit så anti att jag hållt mig layback från mina vänner och kära webbisar.. du vet ..med risk att inte låta som en gnällmaja..heh. Börjar komma upp på ytan igen.
Alltd kul att läsa här och läsa om vad du pysslar med.. gillar dina noteringar ovasett vilket humör du är på. :-) Du är så äkta Ankie.
Kram till dig

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida