onsdag, oktober 12, 2005

servermekanik

inlägg nr 2 för i dag.
Att man inte kan nå min hemsida och att bilderna försvinner härifrån beror på att mitt webhotel mekar med just den servern jag ligger på.
Sidan kommer och går denna dagen.
Så ni vet varför.

Har precis fått tag om klistertråden och klafsat den i från mig och dukade upp för ett spa uti köket och vad händer då tror ni?
Jo! Jag välter ut ca 3 liter saft i skafferiet eftersom "nån" inte satt på korken.
:-/
Kom därför helt av mig då nerverna lade sig 5 meter utanpå huden.
Sen blev jag ännu mer knäpp då jag loggas ut ideligen.

Har nån här telia som internetleverantör?
Och har ni då ett trådlöst modem också?

Jag har senaste ca 2 veckorna loggats ur så ofta att jag inte orkar utan snart sparkar jag sönder nåt här:-(
Så trevlig är jag , dagarna innan lingonveckan.

Känner en markant dipp neråt och då kommer röksuget som på beställning och så var det förra gången jag skulle ha röda faran också, men inte lika uttalat som denna gången.

Denna månad har jag haft pms hela månaden känns det som så det är väl bara å inse att man har 10-15 års hemskt klimaterium kvar att se fram emot då eller?

Det är roligt nästan jämt.
Tjopp tjipp............hej och hå!

2 kommentarer:

Klockan oktober 12, 2005 7:04 em , Anonymous Anonym sa...

Så kul att du lever ändå :)
Har svarat på dina frågor så gott det går i min blogg.
*En jättestor Kramelikram!*

 
Klockan oktober 12, 2005 7:30 em , Anonymous Anonym sa...

TACK för alla dina vänliga berömmande ord, du är bra snäll du! :-)

Kram på dig!

Och kul att du är tillbaks!
/Saija

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida