fredag, oktober 21, 2005

Bättre

Mår ganska mycket bättre nu.
Har inte yrsel eller illamående och som vanligt är värken hyfsat frånvarande.
Tänk om den skiten börjar om då jag ska försöka att städa i dag?
Vet att det antagligen varit ovanligt gynnsamt väder ute och att jag defakto inte gjort ett handtag på hela sommaren som kan vara bidragande orsak till minskad värk och vi får inte glömma att jag alltid äter starka smärtstillande som jag nu tyvärr är så beroende av att jag inte klarat av att minska på doserna i takt med värkens minskning.
Ja ja!
Jämra tjat på mig.
Jag mår i alla fall bättre och nu ska här njutas av det så länge det går.
Får jag ont så får jag.
Har grus i fingrarna och det är alltid ett förstadium till smärtan, så tar jag i så är jag antagligen där, men jag behöver väl inte vara så himla rädd för att få värk då heller.??
Önskar antagligen så hett att skiten bara försvann så jag kunde börja leva och nu är jag aprädd för att behöva bli besviken.

Nu tjatar jag igen..suck!


Har ritat grafik inför Halloween.
Länkar inte för det finns redan länkar överallt på min första sida och på uppdaterat-sidan och ingen kollar i alla fall min grafik.
Den är så gammelmodig.
Cliparts ala 90-talet sitter jag och gör.
:-)

Måste ringa läkaren och berätta att jag dubblat dosen Cipramil.
Får inte glömma det, men det går då fan så sakta att bli bättre och det kanske inte är så konstigt med tanke på att man ofta introducerar antideppmedel under ca 3-5 veckor innan de har effekt och ibland kan man ju också bli sämre.

Alltså nu gör det ont i händerna i alla fall:-(
Fan!:-(
Jag ska antagligen inte prata om dem för då jag inte gjort det har det ju gått bra.
Skrockfull som jag är.

I helgen kommre min syster med familj hit och vi ska fira minst 4 födelsedagsbarn som fyllt och fyller denna sidan om sommaren.
:-)
De kommmer hit tidigt så i dag ska jag inte sova på fel sida av dygnet utan jag håller mig vaken så länge det bara går.

Jag vill ha en ny blogg-layout, men drar mig för jag har själv lagt in så mycket kod här nu så om jag byter försvinner allt och jag får koda om igen och jag bara orkar inte det just nu.

Ska fika nu och sen surfa.
Undrar hur det är med mina vänner?
-Andrea har ont i en tand.
-Mia har jag för mig hade migrän. Nåt var det som inte var så bra i alla fall?
-Marina har lunginflammation.
-Kraxa har fullt upp med byggjobbare som liksom klättrat på henne och tonårsbarnen under hur lång tid som helst så jag hoppar verkligen de får lugn och ro nu efter allt sorgligt som hänt utöver det också.

Det har blivit sån stiltje på nätet tycker jag.
Det känns som om många nu lärt känna varann och umgås i sina kretsar.

Nu skulle jag egentligen passa på att nät-pausa för jag har inga besökare från dem som brukar komma då och då utan 90% av besökarna kommer via googles, då de sökt på sånt som handlar om adhd och grafik.

Förut var det precis tvärsom .
Då kom inga besökare "utifrån" ,
utan alla var såna jag kände till och därför kollade jag inte statestiken så ofta.

Nu kollar jag dagligen,för att jag kommit på att ,dom som söker via googles ,ofta har de skrivit in bra sökord så jag går dit och kollar in vilken väg de har gått och hittar då mängder med roliga sidor som jag inte skulle hittat annars.
:-)
Nätet är ju till för att länka samma vägar i ett stort spunnet nät.
Men i dag har jag faktiskt rensat i mitt bannertäcke då jag hade flera länkar till folk som inte länkar till mig och som jag inte själv besökt så ofta och jag bara kände nån slags stolthet som sa mig att det är lite pinigt om folk ser att dom inte länkar till mig, medans jag har dem i mitt bannertäcke.
Täcket är liksom lite mer än bara en länksamling känns det som.;-)

-Nu då jag börjar må bra
ska jag ta och gå igenom mejlen
som kommit från mina bästa nätvänner som jag känt i snart 6 år.
-Är inte det otrooligt att vi känt varann så länge och så innerligt väl dessutom?
:-)
Det var min allra första mejlkontakt på internet, om jag bortser från min bästa vän Kraxa då, som visade mig några av de mejlinglistor som han var med i.
Inte kunde jag ana att det fanns en hel hög med guldmänniskor där som sen skulle bli de som stöttat mig allra starkast någonsin i mitt liv, utöver mina föräldrar då.
Otroligt verkligen!
Som i en dröm!
Love you for ever!
Kaffe var det ju!
Avslutar dagdrömmeriet och tar i tu med att bre mackor.
Ses!

1 kommentarer:

Klockan oktober 21, 2005 12:56 em , Anonymous Anonym sa...

Hellojsan sweetieAnkie!
Här har du en till som borde ta tag i städningen. Har suttit nu i tre timmar och tänkt tanken men sitter fortfarande vid datorn.
Latmasken sitter i hårt i mig.
En mugg kaffe sen ska jag sätta igång.. men först måste jag ju spana in din halloweengrafik. .-)
Kramiz och trevlig helg önskar jag dig

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida