tisdag, september 13, 2005

Ritar grafik

Goddagens!
Har vänt dygnet rätt.
gjord hos Åsas grafik. Se länk i högerkantenFick ett anfall av röksugenhet nyss då en kompis ringde upp.
Jag väntade mig inga samtal vid 11-tiden på dagen eftersom alla vet att jag sover då, för det mesta:o)

Men jag bemästrade begäret.
Att jag inte fallit dit ännu ,tror jag beror på den stora överaskande effekten av att fått blodet syresatt.
:-)
Vad fan vad skit jag mått i flera år och så har det antagligen till stor del berott på att cellerna i kroppen hållit på att kola vippen "by strangalation", strypning, nada syre, 0 oxygen.

Inget luktisinne har jag fått tillbaka men det beror antagligen på förkylningen.
Hann i alla fall med att känna extra smak av ett äpple gjord av miginnan näsan blev täppt.
:-)

I dag så ritar jag grafik igen. Linjer av olika slag

Känner mig lite stirrig just nu då min kompis fick ett samtal och så satt jag och väntade men det var nog en kund hon pratade med så jag lade på.
Fattar inte varför det fortfarande är så jobbigt med telefoner för mig???:-(

Det är bara 12 grader utomhus så då törs jag inte ducsha men ja jag får ordna med spa i köket då i stället.

Ses!

1 kommentarer:

Klockan september 13, 2005 11:58 fm , Anonymous Anonym sa...

Du är så duktig som pallar med motståndet. Att prata i telefon är synonymt med att ta en cigg för mig. Likaså kaffestunden.
Du får undvika sånt.
Dina telfontankar.. känner så igen mig. Jag har sån noja mot telefoner och det blir så synd för det känns som att när jag väl pratar i telefon så måste det vara på mina villkor.. när jag klarar av det. kan bli tyst som en mus annars, uppstressad etc.. men de flesta av mina vänner vet hur jag funkar och accepterar det som tur är. De låter det vara lite på min villkor och det känns skönt att veta.
Måste förbreda mig mentalt innan om jag vet om en teledejt eller att jag ska ringa.
INga kopnstigheter men konstigt ändå..vad beror vår motvilja för telefonen på för något..egentligen????

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida