fredag, juli 29, 2005

Lingon-start

Hej! Tvetydig rubrik. Måste säga då att jag inte vet om några lingon kommit än.;-)

Mår som jag inte förtjänar=skit.
Efter att ha mått så bra att himmelriket måste kommit ner på jorden en stund :-)

Vi fick en elräkning på 4000kr. Hurrar! *Not*
Fattar inte varför vi inte kan få ha lite pengar över för en gångs skull???
Hade även en extrabetalning på lån på ca 1500 men det var en engångssumma.

+ att jag tror att det har dragits 1000kr för mycket på ett ställe.
Ja där rök då alla pengar vi äger och har.:-(

I går så ritade jag hjärt-grafik animerad.
Hela kvällen och orkade inget annat så jag får se om jag i dag kan surfa runt hos er vänner för det vill jag ju så gärna, men i bland är koncentrationsförmågan inte med.

Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida