torsdag, juli 21, 2005

Skolproblem

Jag ger upp!
Hade skrivit låååååååååångt och råkade trycka på ctrl-alt+v i stället för c och ja då försvann ju allt igen:-((((((((((((
Jag har för mig att ångra var=ctrl-alt+å
men det var tydligen fel.
-Vad var det nu igen då?

Jag har skrivit ingående om vad som hänt sen sist om då sonen inte kom in på nåt gymnasie och hur vi i panik nu sökt reda på alternativ.
Han står som reserv nr 16 på industriprogrammet och har blivit lovad, i princip, en plats på en it-skola här på orten.
It-media och it-programmet och det är en friskola.
Klicka er dit på länken och läs om ni är intresserade.
Vi tycker att skolan låter som en dröm för vår son som har damp/adhd och som behöver en del
struktur för att fungera.
Håll tummarna nu för att han kommer in.
http://www.johnbauer.nu
Ses!

3 kommentarer:

Klockan juli 21, 2005 12:29 em , Anonymous Anonym sa...

Ångra är CTRL+Z.
Skriv ner det och fäst på skärmen!

 
Klockan juli 21, 2005 10:41 em , Anonymous Anonym sa...

Du får förlåta mig att jag inte kommenterat din dagbok på ett tag, men du vet ju varför. Hjärtligt tack för dina kommentarer och inlägg i taggen, jag vet inte riktigt vad jag håller på med i dessa dagar av sorg, vad jag skrivit i mail och till vilka, men vad som just nu virrar runt i mitt huvud är att jag skulle berömma dig för de fantastiska korten på Blåklockan med humlan och korten på ormskinnet. Du ska veta att jag tänker på dig då det gäller R´s skolgång och förstår din oror, håller tummarna för att det ska lösa sig till det bästa och samma sak då det gäller era husbyggardrömmar jag hoppas så att ni ska få det så bra som det är möjligt!!! Nu står det alldeles stilla i skallen, vet just nu inget mer att skriva om. Massor med Kramar Annica

 
Klockan juli 22, 2005 9:08 em , Anonymous Anonym sa...

Håller självklart tummarna för din son.
Tack för ditt mess Ankie.. eller alla dina mess. Är rätt osocial nuförtiden... sommar, umgås med barnen... mindre dator förrutom nu då eftersom det regnar och är grått och kallt.
Önska rjag hade ro i kroppen att lära mig xhtml och php men får det inte att funka. Ger upp för tillfället och kör på sen när ja ghar koncentrationen med mig igen.
Önskar dig en kanonbra helg.
kramizar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida