torsdag, juli 28, 2005

Toppendag

I går var det en toppen-toppendag.:-)
Vi fick besök av ett par väldigt goda vänner sen förr.
Vi har känt varann i 31 respektive 40 år nu.
Jag blev helt paff då jag räknade efter och insåg detta.

Vad otroligt det känns då man känner varann sen så länge och väl, eftersom vi kände oss så avslappnade och orädda och bara helt trygga med att sitta och prata med dem.

Tjejen som dessutom är söt och vacker och ser inte en dag äldre ut än då hon var 16 år, har jag väldigt lätt att skratta tillsammans med och så har det alltid varit.
Man får garva ifrån djupet av sitt hjärta :o)
Det är avslappnande och händer ju inte så ofta längre att man får skratta och ha så där himla
kul.

Det fanns otroligt mycket också att prata om då man inte setts på några år nu.
Vi kommer att ses igen.

Hoppas nu att vädret vänder och att det blir soligare och lite varmare för då kan vi åka till stranden och bada.

Är ju annars lite rädd att åka till stranden, folkskygg som jag blivit men om jag vet att mina äldsta vänner härute är där så kommer det kännas mycket lugnare.

Vi har annars inte gjort nånting särkilt de sista dagarna.

Jag ska ut nu och dusha efter maten är det tänkt och M och R ska laga bilen.

Har en del inlägg att svara på och kommer göra det så fort jag kan.
Kram på er!

1 kommentarer:

Klockan juli 29, 2005 1:50 em , Anonymous Anonym sa...

Vad roligt att läsa att du är så positiv Ankie ... att du verkar vara lite piggare både i kropp och själ nu..och att det var trevlig med besök.
Kramizar och trevlig helg

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida