lördag, juli 16, 2005

Dosändring igen

God efter midnatt kl 00.37 pip.
Har just skaffat mig en shoutbox till hemsidan som visar några minuter fel, men det gör inget egentligen.
Tänkte kolla om denna bloggen visar rätt tid också om jag kan komma i håg att kolla innan jag laddar upp.
:-)

Har nu tagit min vanliga dos Cipramil och det känns bättre.
M sa att jag var konstig och sur i går.
Han som aldrig brukar säga nåt om hur jag verkar så då var jag nog mer än vanligt mysko.

Har stekt lövbiff och gjort tzatsiki på färsk vitlök, gurka, lite salt och peppar.
Till det grönsaker att dippa och pommesfrites och juice.=GOTT!
:-)
Har annars inte gjort nåt vettigt i dag och sov länge.
Vädret har varit runt 20 grader och lite varmt ändå och mulet.

I natt duggregnade det hela natten, men ingen åska hördes men en kompis till mig hörde åskan ute i Haninge kommun och mammas 86:åriga väninna hörde åskan inne på Östermalm.

Jag är mkt tacksam om åskan håller sig borta vad det gäller datorn, men samtidigt blir det ju friskare luft efter åskväder.

Vill egentligen duscha nu då mitt klister i arslet har släppt en anings men vågar inte då myggen år bits så hårt att det gör ont:-/

Har myggmedel och det verkar hjälpa här inomhus om man sprutar med den starka sorten vid fönstren och med den mildare smörjer man in utstickande kroppsdelar.
Men om jag går ut och ställer mig i duschen så rinner ju allt medel av och DÅ kommer de nog att passa på de små illbattningarna;)

Oroar mig för R som inte söker upp det gäng med tonåringar som verkar ha så kul här på området.
Det spelade tydligen wolleyboll i går,
men det vill inte son vara med på..*snyftar*:-(

När jag var i hans ålder var jag aldrig hemma och hade 1000 olika kontakter med folk och fän.
Tycker ju att man lär sig en del av att vara i gång, men det kanske man inte alls gör egentligen?
I alla fall har det inte härdat mig=mitt vilda liv utan jag står lika frågande än i dag inför mänskligheten.
;.)

Nu värker det i fingrarna också.
Faen!:-/
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida