lördag, juli 23, 2005

Gjort nåt åt problem

God mitt i natten. Nyss tog sömnmedlet så ögonen gick i kors, men jag fick snällt sitta kvar vid datorn. Torr i munnen och dum i skallen blir man av Propavan så egentligen orkar jag inte skriva.

Har nu köpt adware-edition-plus tror jag den hette. Är så trött på spioner som lägger sig i datorn och segar ner den.
Nu har jag en ständig vakthund som morrar och bits och lurpassar i bakgrunden medans jag surfar.
Tog en bra stund för mig att fatta hur och vad jag beställde på nätet.

Har nu gjort så gott jag kunnat för att sonen ska få komma in på nåt gymnasium i år.
Sökte igenom hela jäkla internet efter skolor, kändes det som.
Var så trött att jag nära på svimmade och jag virrade till ansökan en aning också då jag plötsligt glömde bort att kolla vilka skolor som hade lediga platser.
Det fanns nämligen en lång lista på såna, men jag lyckades då fylla i nåt teknikgymnasium eller 2 för mycket och dessa kanske inte hade lediga platser hittills men vem vet vad som händer närmaste månaden:-)
I bland kan det bli rätt att göra fel s a s.:-)

Tack för alla era kommentarer och mejl ang detta!!
:-)
Sara!
Jag kommer i håg ctrl+z nu för all framtid tror jag så jag tejpar inte upp nån lapp , men tack ändå för tipset!
;-)

Kraxa!
Jag svarar på mejl i morgon för NUUU måste jag släcka ner datorn här.
Kram på er alla!
P.S
Nygammal gästbok är tillbaka=den ni kunde posta bilder i;-)
:::Här:::

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida