måndag, juni 06, 2005

Uppdrag granskning/Magstarkt

Magstarkt


Jag skrev en kilometer text och skulle gå in i outlook för att hämta en länk till svt.se i ett mejl. Jag tryckte på länken och upp kom sidan INNE I MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER???????????
HUR FAN KAN SÅNT HÄNDA????


Nu var det ju en sån här liten popuruta eftersom jag bloggar via en snabb-knapp som heter *blog this*& där kan man inte trycka på backknapp eller stänga ner utan att förlora hela skiten jag skrivit.


Jag blir totalt galen på internet och alla dess suspekta funktioner.
Jag vill ju inte skriva i anteckningar jämt och fan vet om inte sidor kan öppna sig där i likväL??


Hade jobbat och skrivit så noggrannt och så mkt om NPF och om programmet som ska komma i morgon och om fakta eftersom jag tror att Uppdrag granskning kommer framställa Gillberg i en ännu sämre dager än han redan är i och oss som är drabbade kommer att få ett rent HELVETE igen, med alla oubildade underutvecklade anhöriga som bara läser rubriker och tror på galningar som är i minoriet. De vill inte tro på våra funktionshinder och vi hamnar en nöd som ni som läser här inte kan ana vidden av ens:-(
::Kolla gärna här:: & se gärna programmet och tyck till i min blogg i morgon kväll!
Kolla in vem som tror hon vet saker om npf och som ställt till hela skiten::Eva Kärfve::


Ses!


3 kommentarer:

Klockan juni 06, 2005 10:35 em , Anonymous Anonym sa...

Nu testar jag kommentarfunktionen.
Tror man kan välja att logga in om man har en egen blogg.
Annars är det nog other man ska trycka på eller om man vill vara anonym är det nog anonymous.
Vi får se.
Tala gärna snabbt om för mig om ni inte kan kommentera här inne.
Jag tycker det är jätteviktig att man kan kommentera enkelt .
Hälsningar!
Magstarkts författare Ankie

 
Klockan juni 06, 2005 10:36 em , Blogger Min kopp te! sa...

Jag valde *other* och ändå blev jag anonym??
Fattar inget.
Men ni kan alltid skriva ert nickname upptill i själva kommentar-inlägget och skriva en länk till er sida också.
Lite knäppt att man inte har fält för hemsida, blogg , mejl mm:-(
Ses!
Bloggarn her self!

 
Klockan juni 07, 2005 6:46 em , Anonymous Anonym sa...

Du verkar ha en massa problem, och jo, klickar man på en länk i ett annat fönster så finns det en risk att den öppnas i ett annat fönster som finns öppet. Men ALDRIG att det kan öppnas en webbsida i anteckningar. ALDRIG så det är säkrast att skriva direkt i anteckningar eller word och sedan kopiera. Då förlorar du inte någonting.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida