måndag, juni 06, 2005

Nu försöker jag med denna bloggen igen.

Hej svejs!
Har ju denna bloggen kvar..Pust!
Hade tänkt skriva om magstarka ämnen här, men nu får den nog bli en ordinarie blogg om inte bloggi.se får ordning på sina servrar.
Man kan inte vänta hur länge som helst och jag märker att jag tappar besökare då de/ni får leta och uppleva nya bloggar var och varannann dag.
Jag når inte längre min låsta blogg heller:-(

Här inne är det ett trevligt gränssnitt och skönt att skriva=tangenterna far lätt som en plätt med mina onda fingrar:-)

Man kan välja edit html om man skulle vilja ändra på nåt och ja man har tillgång till css-koderna, men dom vågar jag inte ändra i.
Måste bara lära mig hur jag ska få bort alla engelskspråkiga länkar här i sidan.
Vill ju ha med mina egna där i stället.

Om ni får problem med att hitta i den här bloggen så ::mejla mig::

I dag mår jag halvbra. Är lite skakig och väldigt orolig för hur jag ska kunna ta mig kommunalt in till stan för att fixa mig i ordning till min älskade sons skolavslutning.
Men jag ska åka.
Inget i hela världen kan hindra mig, men jag känner mig ändå rädd.

Vi är också totalt panka och det grämer mig då jag ville att sonen skulle få superfina kläder att ha på sig på sin sista skolavslutning i grundskolan.

Mat har i skåp och frys, kyl som jag tror jag kan svänga i hop matträtter i minst 1 vecka till åtminstone, men sen måste vi få tag på pengar på nåt sätt om inte det ordnar sig som jag skrev om i den låsta dagboken.
Tyvärr kan man inte nå den nu.
Jag ska mejla mannen som har hand om den bloggen och fråga om hjälp .
Jag gör det nu .
Kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida