söndag, mars 11, 2012

mer influensa

Mår i dag? Status på måendet= 3  på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Varm


Har inte blivit friskare än. Fick ett hostanfall precis när jag själv ringt upp min  mamma, så vi kunde inte prata. Det var hemskt:-( Fortfarande svettas jag kopiösa mängder och dricker och dricker. Äter också mellan hostattackerna. Det blir nämligen lugnt en lång stund emellan dem, men sen rinner en strid ström med massvis med löst slem och jag har fått kvävningskänlor som gav panik och även ett astmanfall som gav mig svår värk i bägge överarmarna. De fick syrebrist och smärtan var skarp och helt olidlig:-/. Kom på hur landet låg och drog i mig massa astmasprej och åt en banan + lite salta chips och blev sen bra. Det var för ett par tre dagar sedan som detta hände.


Kommer aldrig någonsin mer hoppa över att vaccinera mig mot säsongsinfluensa eller pandemier.
ALDRIG !!!!!!! De får bära ner mig till vårdcentralen nästa gång. På bår eller om vi får låna en rullstol.


Over and out!
kok i hop bra vacciner ni forskare!!!!!!!!!!TACK!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida