måndag, september 19, 2011

Mår i dag? Status på måendet= 3 på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = varmt och lite blåsigt.


Tyvärr deppar jag rejält. Gör ingenting och av att inte skapa något som kan vara nyttigt  för andra så blir jag urledsen. Är ju född under ett mentalt bondesamhälletänk = att  "inget får förfaras". Men med mig förfares ju allt. Har inte duschat på veckor och saknar därmed gos med min käraste, men saknar förmåga att komma upp igen  bland er levande varelser.  Det ligger t.ex krossat glas kvar på golvet bredvid soffan som jag ligger i 24/24. Allt står stilla. Tandborstning. Nä nu orkar jag inte utlämna mig själv mer, utan nöjer mig med att säga att här levs inget liv och de som älskar livet och är dödsdömda skulle spotta på mig om de kunde, har jag en stark känsla utav.
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida