onsdag, oktober 05, 2011

Värpillren tar inte på många timmar

Mår i dag? Status på måendet= 2  på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Förs sydliga vindar och så BAM iskalla dito. 
Tog värpillren kl 6 i morse, efter att ha sovit ljuvligt gott hela natten och såg fram emot en dag där jag pigg skulle härja med frukost och frisk luft. I stället fick jag ligga och vrida mig av smärtor ända fram tills kl 15 då äntligen nåt hände så att jag orkade gå upp och på skakiga ben ta mig ut i köket för att äta frukost, som jag alltså inte orkat hämta innan. Jävla låååång tid de kan ligga osmälta i magen dessa tabletter. Är ju inte klokt ju. Har nog sån där gastropares ändå. Kanske en mild variant. Långsam matsmältning måste jag ha men 1 sak är mycket bra= jag har inte haft narkolepsitrötthetsanfall på många många veckor nu. Kanske är dom borta för alltid nu? HOPPAS HOPPAS!:-)
öVER unt ute!
våldsamt magiskt och vackert stoooort  hänge har jag i min ägo:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida