måndag, september 26, 2011

Oj vad mycket värk det blev i dag då.

Mår i dag? Status på måendet= 4   på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Varm och det blir ännu varmare om mina händer spår rätt.


I dag har det varit rejält jobbigt med värk överallt och  i händerna speciellt. Medicinerna tog inte ett skvatt och efter 7 timmar tröttnade jag och tog dos nr 2 för tidigt. NU är jag totalbedövad men grymt sömnig i stället och jag slinter på tangenterna så mkt att jag inte skriver mer  än så här. Jovisst ja. Vampyren skymtades. Vi får se om det är dags för en dejt nu igen;)
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida