måndag, augusti 29, 2011

skriva var dag och se om det finns mönster.

Mår i dag? Väldigt trött med ledvärk och nu känns det som jag har feber, trots att jag har tagit Treo. Värken på cellnivå är borta  och det är jag oerhört tacksam över , även om det inte framgår av nedan text.;)
Är deprimerad också. Vaknar med sorg i bröstet helt utan anledning. Blev arg för att jag blev tillagd i en facebooksgrupp utan att jag fick välja ja eller nej. Blev nerspammad med mejl från den gruppen och tappade humöret. Då jag har svårt att hålla reda på viktiga mejl så vill jag ha min inkorg så ren som möjligt och har hållt den ren nu i flera år också. Dock ser jag att gruppen som sådan inte är något fel på eftersom att jag säkerligen skulle trivas där då alla mina vänner från tiden då vi hade hemsidor är med där. Jag uppvisar här ett väldigt osmidigt och antisocialt beteende. Det inser jag samtidigt. Är vrålhungrig så då är båda mina viktigaste hormoner och signalsubstanser ur balans. Dels dopamin och  dels blodsockret  som sjunker till botten och då är det väl adrenalin som påverkar att man blir ilsk? Eller så är det något med insulinet och hjärnan som påverkas av att ha fått för lite kolhydrader att jobba med kanske? Inte vet jag. Vet bara att hela jag är för stunden i moll. Men det är också ADHD som spökar och hindrar mig från att agera trevligt mot folk.
Jag kan tänka. VAR SNÄLL NUU!!! Men ändå, samtidigt, så  hoppar bara elakheter ur min mun eller i från tangenterna här.
<> på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
<>
Over and out!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida