onsdag, augusti 10, 2011

Nya fetter, kanske nytt liv?

Mår i dag? Liiite bättre än i går. Har provat att ta kreatin i form av ett starkt  kostillskott i dag.
I dag är det forskning om fett som gäller och insulinkänslighet.
Kommer att hyperfokusera på detta tills vi bytt ut allt fett hemma till en blandning med bra fetter.
T.ex verkar kokosfett och rapsolja vara en okej blandning + att äta fett från feta fiskar omega 3. Mättat fett står väl för omega 6, har jag fått för mig?!  Ska läsa på noga.
Mitt liv måste bli bättre och då är kroppen mitt tempel som behöver mycket mycket omvårdnad.
Någon själ tror jag mig icke besitta då mitt innre känns mer som innre organmassor med fysiska krämpor i ;-)men ett centralt nervsystem har jag och synapser och vindlingar , celler i hjärnan som behöver stöd. Kanske blir nästa projekt att kämpa mig till att få äta Amfetamin i liten dos? Har fortfarande jävligt ont i lederna i främst handlederna. Kan inte, men vill gärna skriva mer. Delar upp det. Om ni vill läsa om samma sak som mig= fett så får ni en bra länk här.
http://www.paulun.se/page5504412.aspx
Nu ska här ätas nattamat och sen ska här sovas. Läste precis nyss om hur viktig sömnen är  då man har diabetes och sköldkörteltrubbel, men tappade bort den sidan så jag kan tyvärr inte länka just nu i alla fall.
Over and out!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida