onsdag, augusti 03, 2011

Mår inte princessaktigt precis.

Mår i dag? 
Urlakad, trött , förvärkt och dränerad på all kraft som jag uppbådat senaste tiden. Blev så ledsen att jag grät av besvikelse. Kan också beror på hormonrubbning att jag blir så blödig förstås. Allt är sorgligt just nu. Är livrädd att något ska hända de människorna jag älskar. Just nu lever de lite farligt och jag har ingen kontroll över skeendena och då brukar jag bli grymt förtvivlad. Har också den för ADHD kända separationsångesten. Herregud. Jag får klumpar i halsen av att säga hejdå  åt folk som bor typ  5 meter i från mig. I princip alla avsked får mig att känna sorg. Har alltid undrat varför. Skrattade gott och igenkännande när jag läste kriterierna för ADHD som en läkare gick in lite djupare på. En god vän till mig har översatt till svenska på den här sidan ADHD hos vuxna
http://spexor.homestead.com/files/kriterier.htm

I dag skulle knappast en kunglig avundas mig. Svettas och det kliar överallt och det är så äckligt i alla rummen när ingen orkat ta tag i skiten och bostödet är på semester flera veckor. Fastnar med fötterna på köksgolvet då jag spillt ut den där sirapsmedicinen som man måste ta om man äter medicin som man blir hård i kistan av. Räcker tydligen med minidroppar som man inte ens märker att man spillt ut för att stora ytor av golvet blir kladdigt. Man sprider väl det som fastnat under ens fot när man går förmodar jag.?!
Mår illa nu och frysryser så jag avrunda mitt trista inlägg här och nu.
See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida