söndag, augusti 07, 2011

Tråkigaste i mitt liv är och har varit

Mår i dag? Ledvärk. Blev av med narkolepsiattacken. (ej äkta narkolepsi då utan sömnattacker).
Svajig psykiskt. Grät en skvätt till sommarpratarna på tv. Gripande berättelser har de nästan allihop som de delar med sig. Härlig kontakt får dom och det rör mig på ett bra sätt men när Birgitta Stenberg berättade om sin man när han dog så började jag storgråta igenkännande från då Pappa dog knall och fall.
Nog om det. Denna veckan har varit ryckig minst sagt. Först gick en propp trodde jag som inte kan gå ut och svaja i högt gräs och inte når upp i proppskåpet heller tror jag. Hyresgästen kom på att det bara var en knapp i tvättstugan som man kunde fälla upp så funkade telefon och micron igen. Fick inte tag på familjen trots att alla har mobiltelefoner. Nu är hyresgästen okontaktbar, trots öppet fönster och det lyser i fönstret från nåt sken från datorn tror jag. Det är mörkt ute och dödstyst och jag har ropat och busvisslat, vilket inte lyckades och blinkat med utebelysningen hysteriskt. Har mejlat och sonen har ringt på hans mobil. Vi får ingen kontakt och eftersom att jag har sovit mestadels senaste dagarna så kan hyresgästen mkt väl varit inne här och duschat , ätit och sånt han brukar göra utan att jag har märkt det...nu krampar min vänsterhand totalt. Kan inte skriva mer..fan också.....Forts i morgon..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida