söndag, augusti 21, 2011

Finns inget bra att säga

Mår i dag? Skit som vanligt. Är som en svamp med värk i varenda cell och eller en cementaktig matthet + ledvärk som jag inte haft på länge i både fingerleder   och knäna.
Om ni tycker jag är världens underligaste så förstår jag er fullkomligt och helt.
Den sjukdom jag förmodligen har inträffar bara 2 på miljonen och ca 16 fall per år i Sverige.
Inte underligt om ni inte har stött på information förut.
Kan bara säga att den som tar mig ur detta tillståndet efter alla dessa år av lidande ska få en stor blöt puss och all min tacksamhet.  I morgon ska jag ringa och efterlysa remissen och ta reda på hur länge till jag ska behöva vänta på att bli kallad.
Man kan också dö om man har denna sjukdomen obehandlad och med fasa insåg jag nyligen att jag kan vara på sluttampen så länge som jag har gått omkring med detta. Bergis i 12 år nu.
Denna sommaren har jag inte kommit utomhus alls. Inte åkt permobilen som jag trodde skulle ta mig ut.
Fattar inte att jag inte begrep att min kropp inte skulle orka, när den inte orkat ens borsta tänderna. 
Over and out!
Fick mejl med beröm för dessa örhängena. Sånt lyfter hurmöret en liten stund i alla fall:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida