söndag, augusti 28, 2011

narkolepsitröttheten och högt blodsocker

Mår i dag? Har ledvärk, men den här värken på cellnivå, som jag brukar kalla det är bättre. Dock får jag nu fast jag har sovit i många timmar i streck en enorm sömnighetskänsla. Hade tänkt sitt och sortera (läs beundra) blandade pärlor, men orkar inget i dag heller. Har också ätit tokigt då sambon jobbat och inte hunnit handla rätt sorts mat. Högt blodsocker ger snabbt hungerkänslor även om det vara nyligen jag åt. I det här fallet är jag faktiskt osäker på om det är en sömnattack i den form jag förut beskrivit här eller om det helt enkelt är sömnighet för att blodsockret stigit?
Ont som fasen i vänster handled då jag avrundar här nu.
Vill bara notera de dagar jag blir glupande trött så jag kan titta efter senare om det behövs när det uppkommit s a s.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida