fredag, juli 29, 2011

Stånkar , svettas, men rör på mig

Mår i dag? Bra trots att jag faktiskt fick ont  i höftregionen i dag till slut. Värmeväder och stormar hejade på eländet, men jag har ändå haft mycket mindre värk än annars och därmed klarat med enkelhet att duscha och gå omkring inne och hållt mig vaken. Tyvärr skulle jag ha sovit för länge sen nu, då jag vaknade kl 2 i morse redan.
Tog t.o.m sömnpiller för att sova ut ordentligt, eftersom att jag och en bästa vän ska ha kul per telefon snart. Då måste jag vara rejält utsövd och medicinerad eftersom jag annars blir totalt utmattad av att prata mer än 20 minuter.
Vad vi gör då vi ses via telefon?
Jo! Vi både ritar. Hon läser högt ur: * tre män i en båt *för mig i telefonluren och så har vi massor att utreda sen sist vi pratade om världen och hur det står till med planeten som vi kanske inte tillhör. Wrong planet syndrom, ni vet;-)) Tog bara första bästa länk, så den kanske är missvisande, men ni kan ju googla själva i fall att ni är nyfikna. 


Vi ska rita bilder att använda i ett visst sökmotorexpriment som min systers man  på Nikkes Index (jag är jävligt stolt över honom kan jag tala om) har dragit i gång. Den s.k bajskampen. Mer om detta i morgon eller senare när vi har ritat färdigt.


Har nu fått adhd-turbo-tvättmaskins-torktumlar-hjärna vid helt fel tid på dygnet så jag kastar in en Propavan till i systemet så sänker jag den nog och somnar:-)
Över unt ute!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida