tisdag, juli 19, 2011

låna ut pengar bara till dom rika

Mår i dag? Kroppen är fortfarande bättre än på länge. Men psyket är upprört. Försöker låna pengar till badrumsbygge som skulle bli urbilligt och de skulle börja i morgon.
Då får man veta av en handläggare att man inte ska ha lån???? VA??? Jag som trodde att bankerna och deras finansbolag som samma banker äger ville låna ut pengar? HUR kunde jag tro det? I alla fall så är moraliserandet inte nödvändigt för i såna fall kunde de rikta sin reklam om lån bara till de rikaste genom att titta i taxeringskalendern. Jävla löss! Mig lurar dom inte!!! Synd bara att mitt närminne kräver att jag tänker igenom det folk säger till mig en ganska lång stund efteråt. Han därför  inte säga henne detta som jag nu förtäljer er. Men nästa gång så är jag berädd och då jävlar.!!
klockan är slagen för en tid med besparing:-/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida