fredag, juli 22, 2011

Skulle skriva ego, men så hände nåt i Norge

Mår i dag? Mår för jävligt bra, men så kom detta med händelserna i Norge och jag känner inte för att brista ut i skönsång om mig, mej och jag och mina krämpors frånvaro i dag.
Måste ändå bara notera att min höftregion tillät mig gå en lång stund och vattna på tomten idag. Kom aldrig nån värk. Mycket underligt. Nog nu!
Over and out!
Ta gärna med denna lyktan (men spara den på din egen dator först och länka inte till bildadressen för då blir jag tvingad att byta ut den mot ful bild och döpa om denna fina lykta.)och ha den tänd för Norge som människor där råkat så illa ut. Senast denna brann var för Anna Lind som blev mördad. Nu är det för Norges innevånares  skull den brinner.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida