söndag, juli 17, 2011

Tröttheten borta äntligen

Mår i dag? Bra. Egentligen väldigt bra då jag inte har värk i händerna än och det inte känns som att jag har färska blåmärken över hela kroppen. Faktiskt så pass bra att jag nästan lovat inne på facebook att åka ett race med permobilen.:-)
Skulle vilja våga åka nerför hela den långa backen här för en gångs skull. Åkte ner halva och det gick ju bra, förra gången. Vi har nämligen sen trottoar hela vägen ner till havet i ca 3 km. Med denna permobilen kan jag åka 14 km i timmen i ända upp till 5 mil på en laddning. Då kommer jag att nå havet efter ca  10 min - 1 kvart.
Nåja om jag ska följa mina egna påhitt om att gå kortare sträckor så kan det nog ta upp mot 1 timme.
Försöker dock sänka kraven på mig själv som alltid tenderear att växa mig över huvudet och jag skjuter långt över målet och sen blir inget av bara därför.
Delmål nr 1. Hålla mig uppe på bena och sitta ute i solen.
Delmål nr 2 Äta ordentligt med mat
Delmål nr 3 Duscha
Delmål nr  4 klä på mig
Delmål nr 5 Starta upp och backa mig ut från tomten här:-)
Det kan falla på att jag blir helt utmattad av att bara vara uppe och vaken och om det inte blir fel så kan duschen dränera mig totalt. Den som lever får se och hoppet är det sista som lämnar en.
Självhypnos har jag lärt mig och nu ska jag sudda ut allt som kan förstöra för mig på vägen.
Sudda sudda!
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida