måndag, juli 18, 2011

Överaktiv så det stänker omet

Mår i dag? Har inte ont i händerna och det är SÅSÅ SÅÅ härligt.:-) Har inte kunnat somna på över 1 dygn nu. Hjärnan snurrar som en propeller och det blev kortslutning bland mina delmål i går. Kom av mig totalt då jag måste göra annat som jag helt hade glömt bort. Det jag försökte och lyckades var delmålet  att hålla mig uppe (jojo duracellkanin inuti huvudet om än ej i form av rastlösa kroppsrörleser) Hade ner glas och skar mig nåt fördjävligt i ena fingret. Kroppen är lealös och jag snubblar och går in i grejer och tappar det jag håller i, samt slår till dörrkarmar och välter omkull saker. Nåt blir helt gääälet med motoriken när jag är överaktiv och "utsläppt" ur den krampande värken. Om man lade min hjärna i ett akvarium, så skulle den åstakomma stora tzunamin, är jag säker på.
Nu pajar tangentbordet igen så fram med tangent-släggan. Nåja. Ni fick i  varje fall  veta att alla målen ännu inte är uppfyllda. Glömde en faktor i går och det är att jag såååå lååångsam och tiden har jag noll koll på. Också sånt som hör till ADHD, men så spelar även sjukdomarna roll för hur trög jag är och helt lost in space. 


Har fått en mkt lockande  offert från en badrumsbyggare. Letar härmed pengar med lykta och ljus då de vill sätta i gång om bara 2 dagar. Jisses vad fint och bekvämt sonen med kamrat får det i sitt hus då, som de skall hyra av oss. Både el och varma brasor i både kök och vardagsrummet förutom värmepump. Och sen kan de duscha och begå spa för det är ett ganska stort rum för att vara i en sommarstuga som kommer att, peppar peppar ta i trä-byggas. 
Beställ gärna örhängen av mig. Skriv en kommentar så hjälper jag till och förklarar.Har ett berg med smycken härhemma, köpgalen som jag varit.  Just nu deltar jag i en köpstrejk inne på facebook. Känns tryggt. Vi ska bara sälja i den här familjen i minst 1 månad framöver och enbart köpa det allra nödvändigaste för överlevnaden. Spännande värre:-)

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida