fredag, juli 08, 2011

Ni måste läsa personligt meddelande!

Mår i dag? Nu har allt vänt och jag mår toppen. How come? I dont know men härligt är det.:-)
Ni måste läsa detta inlägget på en blogg jag ska ta och lägga till en länk till och börja följa. När jag har ont är det väldigt bra och vilsamt att få läsa vettiga rader skrivna av folk med hjärta.
Hjärta är som balsam mot smärta. Mer sånt i vårt stora land med en fåordig känslosam i hemlighet befolkning.
Läste det han skrev om att behöva ta bort inlägg för att bevara stämmningen och fick mig en rejäl tankeställare om vad jag själv sysslar med. Bäst att inte svara på hetska kommentarer så att dom självdör och moderator , ansvarige utgivare slipper jobbet med att granska och behöva ta bort både de otrevliga och samtidigt de trevliga kommentarerna som har samband med varandra. Nu känner jag mig lugn och har lärt mig något nytt i dag om yttrandefrihet. Man får säga vad man vill, men ens blogg behöver inte stå som anslagstavla för åsikter om man inte vill. Kloka ord.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida