onsdag, juli 13, 2011

SD & trots mitt skeptiska sinnelag skrockfull

Mår i dag? Ja ha nu var det kört igen. Kan inte hjälpa att jag tror på det man säger om att man ska inte utmana ödet och i morse gjorde jag just det genom att ropa ut att allt var bra i mitt tidigare inlägg i dag:-(
Gick runt lite och fick direkt vedträ-känslan inuti bäckenregionen. Svår värk som lindras om jag bara sätter mig ner. Och inte nog med det. Blev blytung i musklerna i hela kroppen och känsla av urdålig kondition infann sig, så att duscha var och är bara inte att tänka på ännu. Fasen vad ofräscht!
Vad och hur handikappad är jag egentligen? Kan inte duscha dels p.g.a en konstig fobi. Har alltid duschat i hela mitt liv minst 1 gång om dagen, men sedan 7 år tillbaka har det blivit svårare och svårare och svårare. Hjärnan tänker att : *Nu ska jag duscha*. Men kroppen går inte i gång. Mina mentala kommandon lyder den inte alls längre:-(
Blytung med yrsel och skräck för att resa mig är dagsformen som gäller kl 14.17. Hur det blir sen kan man aldrig veta, men hoppet behåller jag. Skriver kanske här om jag kommer i håg i fall att jag blir pigg och lätt som en fjäder i kroppen:-)


Över och ute! Eller nej föressten..mera kommer nedan om SD.
p.s har ni mejlat era foton till SD? Jag vågade inte göra det på facebook i alla fall, men nu kan de i och för sig finna mig här. Om de ska jaga och åsiktsregistrera folk medels fotografering så lär dom ha att göra, senare om de ska göra något åt oss alla som inte tycker som dem. Här kan ni läsa om eländet http://www.sydsvenskan.se/sverige/article556267/SD-topp-hotas-av-ny-fortalsdom.html
Och även här
Aningslösa är alla ni som tycks tro att SD är samma sak som socialdemokrater som bara inte vill ha så stor invandring. Jösses säger jag bara! NAIV är bara förnamnet och efternamnet är OKUNNIG. Det förstnämnda kan jag vara  i många fall, men icke när det gäller politik som är orättvis.
d.s

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida