fredag, oktober 02, 2009

STÄNGER NER ETT TAG

Mår i dag? Svimkänlsa mest hela tiden. Har högt blodsocker så nu får jag nog börja med sprutor .:-/
Symptomen är hunger. Vrålhungrig men för matt för att laga mat är jag.
Känner att jag inte skriver här så ofta och känner det som att jag börjat ett nytt liv där en blogg inte har utrymme just nu.
Ska nog arkivera det som varit och satsa på ny layout och nya gladare inlägg, eftersom att jag är gladare efter att jag fyllde 50. Hur det nu kan komma sig. Vet jag inte. Visst finns deppiga dagar och visst är klistret där och jag blir ledsen över det, men om vi  säger så här. Jag är mer långvarit glad och starkare i känslan lycklig än på många många år numera.:-)

Får se när jag stänger ner. Kanske redan i dag.
OM ni vill nå mig så finns jag på facebook. Under mitt riktiga namn så det skriver jag inte ut så här, men ni kan nog hitta mig via nätvänners vänner och då är det bara å lägga till mig som vän, om vi haft kontakt förut.


Over and out and a picture...hihi

1 kommentarer:

Klockan oktober 03, 2009 6:18 fm , Anonymous Mia, Trollhättan sa...

Förstår dig så väl...ja du vet ju mitt velande ang bloggar å sånt. Men nu är det för en längre period som jag försvinner. Kanske återkommer jag till facebook men inte under det här året.

BAMSEKRAM till dig Ankie!
(har du lust och ork så skriver jag ibland i hundens blogg: http://samojedliv.wordpress.com )

Men det är bara sporadiska inlägg...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida