torsdag, augusti 13, 2009

Ny länk igen


Mår i dag? Var trött, fick massage av älskade älskade mest älskade och blev lite piggare och alldeles kolugn och rak i humöret. Innan var jag deppig.

Har alltid tendens att deppa

1-då jag inte klätt på mig

2-då jag inte sköter mina åtaganden, t.ex packa, ja ni vet vad.

3-när jag icke förser barn och man med föda

4-när jag bara stökat ner och stökat ned och stökat ännu mer utan att ta upp efter mig.

5-drömt sorgsna drömmar.


Ja allt detta har ju hänt så då är det bra att den man älskar kan ta på en så man kommer upp ur det klistriga deppet.

Inte för att jag gör nåt nyttigt just nu, men det kommer säkert igång snart.


Mår ju mycket bättre än för några dagar sen.

Har slutat med en medicin som heter lipitor mot högt kolestrol och har räknat ut att jag nog fick sjukt högt blodsocker av denna och därmen infann sig den förlamande attackerande sömnigheten.

Jag som aldrig somnar in fort, somnade på 3 röda sekunder, flera ggr och blev inte pigg efter att ha sovit , ätit, fikat.

Jävligt läskig trötthetskänsla och långt i från likt då man bara är jättetrött.


OBS! Ännu en ny länk finns. Det är till Trollskimmer, som egentligen skulle legat där hela tiden, men jag har slarvat. Hennes vackra sida som får en så sugen på att pyssla med layouter igen.

Det är så skoj inne på facebook. Där kan man helt koppla bort bekymmer sorger och besvär och bara flamsa och tänka rakt ut i luften så andra hör ens tankar.

:-))))

Känns otroligt kravlöst, samtidigt som man, när man som jag är impulsiv med dåligt korttidsminne, hojta till ens vän av vänner där inne om man vill nåt lite viktigare.

Jag glömmer ju allt, även det viktiga om jag inte får säga det på en gång.


Vet hur långa inlägg utan substans kan trötta ut en läsare, så jag slutar här med en bild i stället.


1 kommentarer:

Klockan september 02, 2009 11:50 fm , Anonymous SaraBr sa...

Jag hoppas att du har fått ha ett par bra dagar, om inte så får de baske mig komma nu!!

I vilket fall så får du en bukett <<< kraaaamaaar >>> från mig.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida