onsdag, september 09, 2009

för och emot LCHF, cencur?


Mår i dag? Bra fysiskt förutom trötthet p.g.a "det månatliga".
>Edit kl 15.47<
Har hittat mitt inlägg så det jag gav exempel på nedan är inte cencurerat..PUH! Vilken tur.
Men ett annat inlägg som var lika snällt är tyvärr borttaget:-(
OBS! Jag tar nu bort det jag citerade, om nån nu hann läsa.
Tyvärr har jag inte en kopia på det inlägget som fortfarande är försvunnet, vilket jag trodde mig inneha. Måste ha misslyckats och glömt trycka på svara i anteckningar där jag vill skriva in mina inlägg.

Dåligt psykiskt eftersom att jag är urledsen för hur debatten om LCHF utveckat sig.


Blir cencurerad för nåt jag inte begriper vad jag har skrivit för fel i en viss kändisblogg om LCHF.


De andra som skriver där, tror att allt som cencureras är personliga påhopp på blogginnehavaren, men jag vet bättre.


Jag kommer hädanefter skriva in alla dom inlägg som jag har skrivit i olika forum här i min blogg, ang LCHF och kanske även om ADHD.

Hatar cencur, men förstår mycket väl när man tar bort påhopp och ilskna inlägg.

Har skrivit sådana inlägg själv nån enstaka gång och att de tas bort har jag inga problem med.
Tillägg:
Läs detta som jag tycker är oerhört bra kritiskt tänkt och skrivet!
http://lchfmirakel.wordpress.com/2009/09/07/blir-du-frisk-eller-sjuk-av-lchf-del-1/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida