fredag, september 04, 2009

provsvar och LCHF

Mår i dag? Var dödstrött på det där konstiga viset halva dan, men det börjar ge vika nu.
Har fått provsvar och järnet låg lågt och blodsockret ligger för högt:-/

Ska återgå till den mat jag åt innan jag blev förvirrad av LCHF och blandade i hop kolhydrater och fett bara för att jag inte kan laga mat och koncentrerar mig ordentligt på grund av de andra sjukdomstillstånden, med värk bl.a.
Jag gick er 15 kilo i vikt då och hade jättebra långtidssocker ända fram tills nu.

Här kan man t.ex läsa en frågeställning ang om LCHF är en mirakelmetod eller inte.
http://lchfmirakel.wordpress.com/

Hinner inte med bild, just nu i dag.

1 kommentarer:

Klockan september 07, 2009 11:39 fm , Anonymous SaraBr sa...

Om man nu tror på någonting som "mirakelmetod" så måste man vara jävligt korkad eller vääääldigt religös, kanske både och. Lessen om jag kanske säger det så hårt men om man nu tror på någonting som "mirakelmetod" då måste man också tro att jorden är platt också.

Varför vill människan inte tänka själv och känna efter, utan tro på saker som "mirakelkurer" etc? Dumt tycker jag.

LCHF är uppblåst i debatten, många mår asbra på dieten, många fungerar det inte alls för. Precis som med så mycket annat. Alla är lika i att vara olika. Men människor tenderar i att vara lika dumma när det blåses upp saker i media.

Aja, ta det inte som personlig kritik på något vis. Jag blir bara så sned på människor i stort.

LCHF fungerar asbra för mig. Jag har aldrig mått bättre, men så har jag pockså en livstid av djupt sockermissbruk i bagaget. Men slarvar gör jag likväl ändå. Med frukt och sånt. Men potatis vill jag inte äta igen.

*många kramar* och jag hoppas att du finner DIN väg när det kommer till kost som får dig att må bra. Använd din egen hjärna och känn efter själv vad du mår bra på. Hitta din egen balans.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida