tisdag, juni 30, 2009

har tränat


I dag mår jag=skitbra. Har tränat genom att dansa och jogga medans jag sopade och sen cyklade/trampade jag på våran maskin i hallen och sen gjorde jag en del stretchrörelser.
SÅ SKÖNT!! FICK INTE ONT.:-)
Har ju fått en handgjord sterio. Den är byggd av en och samma person och är i svart och guldfärg.
Jävla snygg maskin och nu är det riktigt dunka dunka här då jag är ensam.
M jobbar och R har ett gäng ungdomar som ska se på film uppe i lilla huset.
:-)
I dag är en lycklig dag, i mitt 50 åriga liv helt enkelt.
Jo jag vattnade alla blommor och äppelträden också.

Sa jag att jag fick 2 stycken äppenträd i present också?
Är inte säker på att jag berättat nåt om födelsedagen..ska kolla.
Nu måste jag hämta en blöt iskall handuk och lägga på huvudet, sen skall jag trä om världens längsta halsband som jag har gjort.

Det var en slags bommuls-stretchtråd jag använde och det blev inget bra.
Ska ta vajer och lås i stället så man kan vira flera varv om halsen om man vill och sen låsa.

over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida