måndag, juni 16, 2008

Tunga bröst och bröstsmärtor

I dag mår jag=Bra förutom vänster kroppshalva upptill som värker.

Har i går kväll och i dag ont i hjärttrakten och det går ner i vänster arm.
Skuldran värker värre än tidigare.

Den är en svårknäckt nöt då det inte hjälper med att jag rör på din och inte att jag vilar den:-(

Brösten är så pass tunga att jag måste hålla upp dem manuellt.
Har t.o.m lagt upp dem på skrivbordet för att lätta på trycket på vänstra sidan.
Det är ju fan inte klokt att gud skapar en kvinna (mig och många med mig) med en byst som väger nånstans kring 7 kilo om inte mer.
Why? Lixom.

Ska i alla fall få operera bort dem när jag väger 69 kilo.
Har börjat gå ner i vikt i en andra omgång nu och äter väldigt lite fett igen.
Men inte för lite så klart.
Kroppen behöver ju fett som vi alla numera vet.

Frågan är om jag får lov att operera mig nu då jag har diabetes också?
Tänker på svårläkta sår.
Har i alla fall slutat röka för länge sen, så den biten är avklarad.
Röking och övervikt försvårar också sårläkningen.

Herregud! Det är ett STORT ingrepp de kommer att göra på min framsida av kroppen och jag är ju inte frisk och har så himla dålig kondition.

De bara att äntra träningshojen här som har trampor så att man även kan gå snabba promenader på den.
:)
Står i hallen, redo för mig att hoppa upp på.
In my ass!
Än har det bara hänt att jag gjort det ett fåtal ggr..

Men men...
Skriver kanske mer sen. Blev plötsligt akut sömnig...

ses!

5 kommentarer:

Klockan juni 16, 2008 3:12 em , Anonymous Anonym sa...

Jag har också nackont...så det tyder väl på att det ska bli väderomsvängning? Inte mig emot. Liiite varmare tack skadar inte...det är ju snart Midsommar:)
Kram Lotta

 
Klockan juni 16, 2008 11:45 em , Blogger Unknown sa...

Bytte blogg förresten ja....Här är nya adressen...Kram Lotta

 
Klockan juni 17, 2008 9:02 fm , Anonymous Anonym sa...

Gapskrattar!! Du är för skön...tänker på det där med att lägga upp tuttarna på bordet! ;-) Jag har relativt stora men lider mest av ryggont och kör med "förminskande" bh oftast. Fast de brukar krympa när jag går ner i vikt. Förmodligen dags för en "gå-ner-i-vikt-kvinna-period". När jag orkar...Jag hejar på dig som en galning och hoppas du når ditt mål!

Kramen!

 
Klockan juni 17, 2008 8:07 em , Anonymous Anonym sa...

Yippie!!!! Såååå glad jag blev när jag hittade en länk hit från "Avigsidan". Har saknat dig massor!!!!
Som du ser är även jag tillbaka i bloggandet. *ler*

Känner igen det där med brösten, men till skillnad från vad Mia skrev så går jag inte ner något där när jag förlorar vikt. Sist lyckades jag gå ner 15 kg och inte en enda centimeter försvann från bysten.

Massa kramelikramar från Cicci

 
Klockan juni 18, 2008 7:44 fm , Anonymous Anonym sa...

MEN JISSES....*hoppar runt och gör vågen*. SOM jag letat efter dig på nätet. Mejlat har jag oxå, men tydligen på helt fel adress!

Har saknat dig som tusan och så kollar jag loggen från min räknare och där ÄR du =)

Är så jätte-jätte-jätte glad!!!!!
Nu ska här läsas ikapp! Lär ta nån dag men jag har ju missat massor!!!!!!!!!!!

Kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida